Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych metodą piaskowania.

System ten pozwala na całkowite usunięcie osadów i nagarów bez demontażu głowicy silnika w sposób bezpieczny dla silnika. Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów polega na demontażu kolektora ssącego i na usuwaniu osadów za pomocą specjalnego granulatu z łupin orzecha włoskiego, który pod ciśnieniem sprężonego powietrza uderzając w powierzchnię pokrytą nagarem usuwa ją, nie uszkadzając samej powierzchni kanałów dolotowych i zaworów.
Objawy zanieczyszczeń kanałów dolotowych i zaworów ssących mogą wystąpić po około 40-50 tyś. km
  • Brak mocy (spadek mocy nawet o 40%)
  • Nierówna praca silnika na biegu jałowym
  • Problem z przyspieszaniem (szarpanie)
  • Słaba reakcja na wciśnięcie gazu
  • Wypadanie zapłonu
  • Błąd spalania stukowego
  • Błąd przepustnicy
  • Problem z odpaleniem silnika

Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych

Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych

Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych

Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych